P7050114-350x350За однією з версій літак Держприкордонслужби України, який розбився неподалік села Руський Мочар Великоберезнянського району Закарпатської області, міг зачепитися за верхівки сосен.



Причини катастрофи літака, який тільки в 2011 році вступив на службу до прикордонників, буде з’ясовувати спецкомісія. Поки розглядаються три основні версії: помилка пілота, відмова техніки і навіть витівки контрабандистів. Однак, попередню причину аварії наразі не називають, бо ще потрібно розшифрувати записи “чорної скриньки”.

– Пілот був дуже досвідчений, за спиною 500 годин нальотів, що стосується техніки, такі літаки стоять на службі багатьох країн Європи, тому ми і вибрали Diamond. Крім того, літак проходить черговий техогляд в кінці квітня, ніяких відхилень не було. Не можна виключати версію, що лайнер могли збити. Хоча виявити цю машину в небі не просто. Вона безшумна і літає на великій висоті, а значить, практично не помітна, – розповідають в Держприкордонслужбі України.

Однак очевидці розповідають, що в даному випадку літак літав низько, понад головами людей, що відпочивали на річці у Великому Березному, по-суті лякаючи їх.

Вийти на місце катастрофи допоміг мобільний телефон командира – він не зіпсувався і весь час працював.

За словами керівників Держприкордонслужби України, на період слідства літаки Diamond, яких в Україні було три екземпляри, знімуть з польотів. Для з’ясування причин аварії залучать фахівців з Австрії.

Патрульний літак Diamond-42 був виготовлений 2010 року. Наліт з початку експлуатації цього борту, який зазнав аварії, становивв 226 годин. На літаку було встановлено спеціальне обладнання для здійснення тепловізійної та відеозйомки місцевості.





P7050098P7050111



Закарпаття онлайн