Вочевидь, конфлікт тільки набирає обертів

Тиждень тому на закарпатських сайтах динамічно пиширювалось інтерв’ю Роберта Бровді – особи, яка має неоднозначну репутацію, – у якому він «чорнушно» обливав свого бізнес-партнера Івана Волошина брудом та звинуватив його у всіх своїх проблемах

Для розповсюдження заказної інформації Бровді задіяв не тільки місцевих клоунів-фейкометів таких як Диба, Пересоляк та Рахімов, але і підключив інформаційні помийки з інших регіонів, які спеціалізуються на розповсюдженні замовних статей за гроші.

У даному випадку на очорнення колишнього компаньйона, Бровді витратив уже кругленьку суму грошей у валюті. Протистояння між колишніми товаришами та компаньйонами по бізнесу Іваном Волошином та Робертом Бровді триває.

За нашою інформацією, основна мета — рейдерство. Бровді, користуючись відсутністю свого компаньона в Україні, розвернув широкомасштабну кампанію по його дискредитації і паралельно робить спроби за підробленими документами заволодіти майном спільних компаній.

У схему дискредитації уже задіяли центральні продажні інформресурси.

Фантазія інформаційних приводів широка – «втік в Америку», «вкрав гроші», «створив ОЗУ», зацікавилося НАЗК статками. Для створення в уявленні ужгородців ілюзії масовості, Бровді не шкодує грошей: станом на сьогодні він вже витратив на це не менше 15 тисяч доларів (написання, публікація та розповсюдження цієї писанини).

Волошин, у свою чергу, на своїй сторінці у Фейсбук, уже простібав Бровді і його креатив.

Нижче подаємо список ЗМІ, в яких були розміщені дискредитуючі Волошина публікації (з наведеними цінами за кожну), для розуміння читачів.

Скільки ще готовий витратити на свою ідею-фікс недоолігарх Бровді — побачимо згодом, але сам конфлікт , вочевидь, тепер тільки набирає обертів.